Na montažnim linijama kompanije „Fijat automobili Srbija“ više se ne sklapaju nove školjke za automobil „punto“, a sa trodnevnim procesom montaže, pre ostalih 300 karoserija, počinje i rušenje objekata Instituta za razvoj, kao i zgrade bivšeg heliodroma ove fabrika. Za razliku od proizvodnih hala od kojih su ostali samo zidovi, objekti Instituta nisu građeni u socrealističkom stilu i oko njih je izgrađen svojevrstan park. Do pre nekoliko godina simbol razvoja „Zastave“, konstrukcije automobila „jugo“ i mesta gde su se italijanski i američki stručnjaci sarađivali na redizajnu automobila - ruši se do temelja. U poslednjih pet godina, mesto gde su zainteresovani srpski kooperanti mogli da preuzmu „pelcer“ za proizvodnju rezervnih delova za „punto“, posao preuzima torinski razvojni dizajn centar.
Na montažnim linijama kompanije „Fijat automobili Srbija“ više se ne sklapaju nove školjke za automobil „punto“, a sa trodnevnim procesom montaže, pre ostalih 300 karoserija, počinje i rušenje objekata Instituta za razvoj, kao i zgrade bivšeg heliodroma ove fabrika, saznaju „Novosti“.
Za razliku od proizvodnih hala od kojih su ostali samo zidovi, objekti Instituta nisu građeni u socrealističkom stilu i oko njih je izgrađen svojevrstan park.
Do pre nekoliko godina simbol razvoja „Zastave“, konstrukcije automobila „jugo“ i mesta gde su se italijanski i američki stručnjaci sarađivali na redizajnu automobila - ruši se do temelja. U poslednjih pet godina, mesto gde su zainteresovani srpski kooperanti mogli da preuzmu „pelcer“ za proizvodnju rezervnih delova za „punto“, posao preuzima torinski razvojni dizajn centar.
Inženjeri, konstruktori i modelari su prethodnih dana dobili nove ponude. Jedan broj njih je do januara preuzela nova fabrika, a drugima je ovih dana ponuđena dvogodišnja prekvalfikacija u filijali Nacionalne službe za zapošljavanje. Slična sudbina je zadesila i oko 90 radnika „Zastavine“ fabrike automobila koji se nisu zaposlili u FAS-u.